Гарантія і повернення

Ми повністю підтримуємо гарантію виробника.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за таких умов:

  • Заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики, наклейки;
  • Збережений товарний вигляд і споживчі властивості (відсутні зовнішні ушкодження (подряпини, потертості), для кабельно-провідникової продукції обов'язкова наявність контрольних пломб);
  • Товар не використовувався, чи не піддавався збірці (монтажу);
  • Наявність розрахункового документа.

Повернення/обмін здійснюється за рахунок покупця за допомогою будь-якого перевізника, якого Ви можете вибрати самостійно.

Поверненню або обміну не підлягають наступні товари

  • Кабельно-провідникова продукція, відрізана по заявленій клієнтом довжині;
  • Кабельно-провідникова продукція, яка виготовлялася під індивідуальне замовлення покупця;
  • Електротехнічна продукція, яка виготовлялася, доставлялася під замовлення;
  • Якщо товар вийшов з ладу в результаті неправильної експлуатації.

При отриманні товару в транспортній компанії Вам слід виконати наступні дії

  • Перерахувати кількість місць;
  • Уважно перевірити цілісність упаковки - відсутність пошкоджень коробки, транспортної стрічки, фірмового скотчу, цілісність контрольних пломб.
  • При виникненні підозри на доступ до вмісту відправки, необхідно звірити вміст вантажу з товарними накладними, які відправляються разом з вантажем. У разі виявлення недостачі товару в перевіреній коробці, бухті, барабані необхідно скласти акт і завізувати його печаткою і підписом транспортної компанії. Сповістіть про цей інцидент Вашого менеджера.
  • При виявленні пошкоджень товару при отриманні на складі транспортної компанії, збережіть декларацію, коробки і пакувальний матеріал до тих пір, поки питання не буде вирішене. Необхідно скласти акт і завізувати його печаткою і підписом транспортної компанії. Детально опишіть характер пошкодження товару (упаковки товару) Вашому відповідальному менеджеру, і надішліть фотографії пошкоджень.