Повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за таких умов:

  • Заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики, наклейки;
  • Збережений товарний вигляд і споживчі властивості (відсутні зовнішні ушкодження (подряпини, потертості), для кабельно-провідникової продукції обов'язкова наявність контрольних пломб);
  • Товар не використовувався, чи не піддавався збірці (монтажу);
  • Наявність розрахункового документа.

Повернення здійснюється за рахунок покупця за допомогою будь-якого перевізника, якого Ви можете вибрати самостійно.

Поверненню не підлягають наступні товари

  • Кабельно-провідникова продукція, відрізана по заявленій клієнтом довжині;
  • Кабельно-провідникова продукція, яка виготовлялася під індивідуальне замовлення покупця;
  • Електротехнічна продукція, яка виготовлялася, доставлялася під замовлення;
  • Якщо товар вийшов з ладу в результаті неправильної експлуатації.

При отриманні товару в транспортній компанії Вам слід виконати наступні дії

  • Перерахувати кількість місць;
  • Уважно перевірити цілісність упаковки - відсутність пошкоджень коробки, транспортної стрічки, фірмового скотчу, цілісність контрольних пломб.
  • При виникненні підозри на доступ до вмісту відправки, необхідно звірити вміст вантажу з товарними накладними, які відправляються разом з вантажем. У разі виявлення недостачі товару в перевіреній коробці, бухті, барабані необхідно скласти акт і завізувати його печаткою і підписом транспортної компанії. Сповістіть про цей інцидент Вашого менеджера.
  • При виявленні пошкоджень товару при отриманні на складі транспортної компанії, збережіть декларацію, коробки і пакувальний матеріал до тих пір, поки питання не буде вирішене. Необхідно скласти акт і завізувати його печаткою і підписом транспортної компанії. Детально опишіть характер пошкодження товару (упаковки товару) Вашому відповідальному менеджеру, і надішліть фотографії пошкоджень.