Ми повністю підтримуємо гарантію виробника.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за таких умов:
- Заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики, наклейки;
- Збережений товарний вигляд і споживчі властивості (відсутні зовнішні ушкодження (подряпини, потертості), для кабельно-провідникової продукції обов'язкова наявність контрольних пломб);
- Товар не використовувався, чи не піддавався збірці (монтажу);
- Наявність розрахункового документа.
Обмін здійснюється за рахунок покупця за допомогою будь-якого перевізника, якого Ви можете вибрати самостійно.
Обміну не підлягають наступні товари
- Кабельно-провідникова продукція, відрізана по заявленій клієнтом довжині;
- Кабельно-провідникова продукція, яка виготовлялася під індивідуальне замовлення покупця;
- Електротехнічна продукція, яка виготовлялася, доставлялася під замовлення;
- Якщо товар вийшов з ладу в результаті неправильної експлуатації.
При отриманні товару в транспортній компанії Вам слід виконати наступні дії
- Перерахувати кількість місць;
- Уважно перевірити цілісність упаковки - відсутність пошкоджень коробки, транспортної стрічки, фірмового скотчу, цілісність контрольних пломб.
- При виникненні підозри на доступ до вмісту відправки, необхідно звірити вміст вантажу з товарними накладними, які відправляються разом з вантажем. У разі виявлення недостачі товару в перевіреній коробці, бухті, барабані необхідно скласти акт і завізувати його печаткою і підписом транспортної компанії. Сповістіть про цей інцидент Вашого менеджера.
- При виявленні пошкоджень товару при отриманні на складі транспортної компанії, збережіть декларацію, коробки і пакувальний матеріал до тих пір, поки питання не буде вирішене. Необхідно скласти акт і завізувати його печаткою і підписом транспортної компанії. Детально опишіть характер пошкодження товару (упаковки товару) Вашому відповідальному менеджеру, і надішліть фотографії пошкоджень.